.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی از بلوار پروفسور مجید سمیعی
رونمایی از بلوار پروفسور مجید سمیعی

فارس: محمدحسن عاقل‌منش امروز در حاشیه رونمایی بلوار پروفسور مجید سمیعی در رشت با بیان اینکه پروفسور مجید سمیعی از چهره‌های ماندگار پزشکی جهان و از مفاخر شهر رشت است، اظهار کرد: ایشان با دعوت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مسئولان استانی به منظور افتتاح بلوار به نام ایشان به زادگاه خود سفر کردند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد این نامگذاری چند ماه پیش به شورای شهر رشت رسیده بود، گفت: پیشنهاد نامگذاری یکی از بلوارهای شهر رشت به نام پروفسور مجید سمیعی ابتدا در کمیسیون نامگذاری شورای شهر رشت مطرح شد.

نایب رئیس شورای شهر رشت ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم در شورای اسلامی شهر رشت این پیشنهاد به تصویب رسید و برای اجرایی شدن به شهردار رشت ابلاغ شد.

وی با اشاره به دلایل نامگذاری این بلوار به نام پروفسور مجید سمیعی، اذعان کرد: پروفسور سمیعی از مفاخر علمی ایران و جهان است و این بلوار نیز در جنوب رشت و در منطقه علمی این شهر واقع شده و چندین دانشگاه و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در این مسیر قرار دارد.

به گفته عاقل‌منش، ابتدای این بلوار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت واقع در محله پل‌طالشان آغاز می‌شود و تا بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی و در دست احداث پروفسور سمیعی در مجموعه سایت دانشگاه علوم پزشکی رشت ادامه می‌یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.